Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Курач М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Курач М. С. 
Розвиток творчих здібностей студентів у процесі художньо-проектної діяльності [Електронний ресурс] / М. С. Курач // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_7_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 421.855 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Курач М. С. 
Декоративно-ужиткове мистецтво як засіб виховання студентів – майбутніх вчителів технологій [Електронний ресурс] / М. С. Курач, І. А. Білосевич // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_2_25
Відзначено необхідність вирішення актуальних проблем ефективного виховання студентської молоді. Особливу увагу приділено виховному впливу декоративно-ужиткового мистецтва на формування особистості майбутнього педагога. На основі аналізу наукових публікацій та власного досвіду навчально-виховної роботи зі студентами запропоновано найбільш ефективні форми та методи трудового, морального, естетичного та національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів технологій, визначено оптимальні умови виховання студентської молоді засобами декоративно-ужиткового мистецтва.Отмечена необходимость решения актуальных проблем воспитания студенческой молодежи. Особое внимание уделено воспитательному воздействию декоративно-прикладного искусства на формирование личности будущего педагога. На основе анализа научных публикаций и собственного опыта учебно-воспитательной работы со студентами предложены наиболее эффективные формы и методы трудового, нравственного, эстетического и национально-патриотического воспитания будущих учителей технологий, определены оптимальные условия воспитания студенческой молодежи средствами декоративно-прикладного искусства.In the article the author stresses the need to solve issues of effective education of students. The particular attention is paid to educational impact of arts and crafts on the formation of individuality future teachers. On the basis of scientific publications and personal experience of educational work with students the author has offered the most effective forms and methods of labor, moral, aesthetic and national-patriotic education of future teachers of technologies, and has defined optimum conditions for education of students by means of decorative art.
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.557 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Курач М. С. 
Метод проектів як основа сучасних педагогічних технологій у підготовці майбутніх учителів трудового навчання [Електронний ресурс] / М. С. Курач // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 3. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_3_13
Розкрито зміст поняття педагогічної технології в навчально-виховному процесі ВНЗ. Обгрунтовано необхідність використання методу проектів у трудовому навчанні. Акцентовано увагу на особливості розвитку творчих здібностей студентів у процесі проектно-технологічної діяльності. Визначено шляхи успішної реалізації проектної технології в процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання.Раскрыто содержание понятия "педагогическая технология" в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Обоснована необходимость использования метода проектов в трудовом обучении. Обращено внимание на особенности развития творческих способностей студентов в процессе проектно-технологической деятельности. Определены пути успешной реализации проектной технологии в процессе подготовки будущих учителей трудового обучения.The concept of pedagogical technology in the educational process of a higher educational establishment has been revealed. The necessity of using project method in labour studies has been proved. The main attention has been paid to the peculiarities ofthe origin of students creative abilities in the process of design and technological activity. The main aspects of successful implementation of design technology in the process of preparation of future teachers of labor studies have been highlighted.
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.804 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Курач М. 
Компоненти педагогічної концепції формування цілісного художньо-проектного знання майбутнього вчителя технологій [Електронний ресурс] / М. Курач, С. Шабага // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(3). - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_10(3)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.228 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Курач М. 
Організаційно-педагогічні умови формування у студентів художньо-проектних знань і вмінь [Електронний ресурс] / М. Курач // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 16. - С. 335-341. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_16_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.029 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Курач М. С. 
Психолого-педагогічні вимоги до професії вчителя технологій у контексті художньо-проектної підготовки [Електронний ресурс] / М. С. Курач // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 1. - С. 240-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_1_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 637.065 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Оршанський Л. 
Дизайн як культурно-ціннісна універсалія [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, М. Курач // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 27. - С. 138-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.324 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Курач М. С. 
Художньо-проектна діяльність як засіб розвитку креативності майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / М. С. Курач // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 40. - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2013_40_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.19 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Курач М. С. 
Художньо-проектна підготовка майбутніх учителів технологій в педагогічній теорії і практиці як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / М. С. Курач // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2015. - Вип. 52. - С. 140-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2015_52_26
Розглянуто теоретико-методологічні, організаційні та методичні засади художньо-проектної підготовки майбутніх учителів технологій. Проаналізовано стан дослідження проблеми художньо-проектної підготовки майбутніх учителів технологій в педагогічній теорії та практиці. На основі визначених теоретичних і методологічних засад обгрунтовано структуру та зміст концепції. Запропоновано модель методичної системи формування у студентів художньо-проектних знань і вмінь. Виявлено організаційно-педагогічні умови, розроблено зміст і впроваджено у навчальний процес методичну систему формування у майбутніх учителів технологій художньо-проектних знань й умінь.
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.162 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Курач М. 
Роль художньо-проектної діяльності у розвитку естетичних смаків і художніх здібностей майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / М. Курач // Молодь і ринок. - 2015. - № 12. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_12_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.217 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Курач М. 
Методика навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій засобами комп’ютерної техніки (на прикладі геометричного і проекційного креслення) [Електронний ресурс] / М. Курач, І. Нищак // Молодь і ринок. - 2017. - № 4. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.086 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Курач М. 
Художньо-проектна підготовка учителів технологій у контексті сучасних проблем трудового навчання [Електронний ресурс] / М. Курач // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 52. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_52_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.695 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Курач М. 
Розвиток творчих художньо-проектних здібностей майбутніх учителів технологій: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / М. Курач // Порівняльна професійна педагогіка. - 2016. - № 6(1). - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2016_6(1)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 476.346 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Курач М. С. 
Актуальні аспекти навчання художньому проектуванню майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / М. С. Курач, С. М. Томашівський // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки. - 2017. - Вип. 8. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_013_2017_8_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.253 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Курач М. 
Інформаційні технології у практиці підготовки майбутніх учителів трудового навчання [Електронний ресурс] / М. Курач, І. Ошурко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2018. - Вип. 58. - С. 120-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2018_58_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.373 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Курач М. С. 
Особливості визначення рівня художньо-проектних знань і умінь у майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / М. С. Курач // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 129. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2016_129_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.139 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Курач М. 
Роль художньо-проектної діяльності в процесі естетизації особистості майбутнього учителя технологій [Електронний ресурс] / М. Курач // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2012. - Вип. 2. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2012_2_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.693 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Курач М. С. 
Метод аналізу конкретних ситуацій як педагогічна технологія при вивченні загальнотехнічних дисциплін [Електронний ресурс] / М. С. Курач, О. П. Ємець // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2018. - Вип. 10. - С. 48-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2018_10_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.752 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Курач М. С. 
Особливості навчання майбутніх учителів технологій художньому проектуванню засобами комп’ютерної графіки [Електронний ресурс] / М. С. Курач, І. Д. Нищак // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 8. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2017_8_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.421 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Курач М. С. 
Процесуально-діяльнісний компонент моделі художньо-проектної підготовки учителів технологій [Електронний ресурс] / М. С. Курач, О. П. Ємець // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2016. - Вип. 6. - С. 68-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2016_6_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.638 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського